Nasze atuty:
- doświadczenie w obsłudze prawnej przedsiębiorców;
- nakierowanie na rozwiązywanie problemów;
- indywidualne podejście do klienta;
- terminowość;
- elastyczność w ustalanym modelu współpracy.
Wieloletnie doświadczenie w obsłudze Klientów pokazało, że receptą na wypracowanie optymalnego modelu współpracy jest komunikacja i elastyczność. Wybrani Klienci preferują stały kontakt z prawnikiem, wizyty prawnika w siedzibie firmy oraz uczestniczenie w strategicznych spotkaniach. Część natomiast wybiera komunikację zdalną, maile, telefony, telekonferencje poprzez Zoom.
Każdy z tych modeli realizujemy, dostosowując sposoby działania do oczekiwań Klienta. Realizujemy raportowanie miesięczne o stanie spraw i czynności. Wykorzystujemy szereg narzędzi informatycznych przy wykonywaniu zadań z zakresu obsługi prawnej. Automatyzacja procesów i otwarcie na nowe technologie powoduje, że nasze działania korespondują ze standardami korporacji, które obsługujemy. Naszym priorytetem jest zapewnienie poufności informacji, ochrona danych osobowych.